FIRMA: Subaru
REKLAMOWANY PRODUKT: Subaru XV
TERMIN: 18.05-15.06.2012 r.
RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen
CEL: Wypromowanie najnowszego modelu samochodu marki Subaru
OPIS: Subaru XV reklamowano w 16 kinach sieci Multikino. Osoby odwiedzające wybrane multipleksy mogły zobaczyć najnowszy model Subaru przyciągający uwagę charakterystyczną linią nadwozia, łączącą w sobie sportową elegancję z funkcjonalnością. W Multikinie w Zabrzu, Krakowie i Warszawie na Targówku zostały umieszczone samochody, a w pozostałych multipleksach znajdowały się standy 1:1 w kształcie modelu XV. Ponadto kampania obejmowała 30 sekundowe spoty w bloku specjalnym oraz cały szereg dodatkowych działań off screen: standy, infotixy, plazmy, a także plakaty w holach kin i baner na stronie www.multikino.pl. Dodatkowo promocja Subaru XV była wsparta konkursem, w którym mógł wziąć udział każdy widz Multikina. Wysyłając SMS o treści SUBARU i odpowiadając na pytanie dotyczące nowego modelu samochodu można było wygrać Subaru XV na weekend.