FIRMA: Stowarzyszenie WIOSNA
REKLAMOWANY PRODUKT: Akcja KUP INDEKS
TERMIN: 17.08-05.09.2012 r.
RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen
CEL: Poinformowanie i zachęcenie do wzięcia udziału w akcji KUP INDEKS, zachęcającej do wsparcia dzieci, które nie radzą sobie w szkole
OPIS: 17 sierpnia w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbył się premierowy pokaz spotu promującego nową kampanię społeczną Stowarzyszenia WIOSNA. Widzowie uczestniczący w popołudniowym seansie jednego z premierowych filmów mieli okazję spotkać się z Szymonem Majewskim, który wyjaśnił, że wbrew plotkom nie rzuca showbiznesu, a rzuca się na pomoc dzieciom z AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Wraz z oświadczeniem Szymona Majewskiego ruszyła kolejna akcja KUP INDEKS, zachęcająca do wsparcia dzieci, które nie radzą sobie w szkole.
Po spotkaniu z widzami na sali kinowej Szymon Majewski udzielił wywiadów dziennikarzom podczas konferencji w Velvet Barze w Multikinie Złote Tarasy. Akcja KUP INDEKS była w 15 kinach sieci Multikino. Osoby odwiedzające wybrane multipleksy zobaczyły na wielkim ekranie Szymona Majewskiego, który zachęca do wsparcia dzieci z AKADEMII PRZESZŁOŚCI. Kampania obejmował 45 sekundowe spoty w bloku specjalnym, 8 sekundowe plansze zachęcające do wysłania charytatywnego SMS-a oraz cały szereg dodatkowych działań off screen: standy, infotixy, plazmy, a także plakaty w holach kin. Dodatkowo premiera spotu, podczas której na sali kinowej pojawił się osobiście Szymon Majewski została zapowiedziana przez sieć Multikino na Fan Page’u Multikino Polska na portalu facebook.com.